Блог

Тривожні симптоми, що вказують на камені у жовчному міхурі

Якщо у Вас є ці симптоми, обов'язково зверніться до лікаря!

Камені у жовчному міхурі - це кристалізовані згустки жовчі та розчиненого холестерину. Вони утворюються в жовчному міхурі та жовчних протоках. За статистикою, 20% жінок і 10% чоловіків до 60 років мають камені в жовчному міхурі, часто навіть не підозрюючи про це.

До того ж, жінки більш схильні до утворення каменів в силу гормональних особливостей: естроген збільшує кількість холестерину в жовчі, а прогестерон затримує випорожнення жовчного міхура, що призводить до застійних явищ у ньому. Ризик утворення жовчних каменів збільшується (хоч і не значно) при вагітності. Також одним із факторів ризику є прийом гормональних контрацептивів.

У більшості людей камені в жовчному міхурі не дають ніяких хворобливих симптомів і не вимагають особливого лікування. Але буває і так, що вони викликають запалення і вимагають негайного медичного втручання. Видалення жовчних каменів - це операція, яка, у випадку успішного її проведення, не створює потом ніяких проблем для паціента. Тому, якщо у Вас є ознаки наявності каменів у Вашому жовчному міхурі, обов'язково зверніться до лікаря!

Ознака 1
Біль в животі

Тупий біль в області печінки, особливо якщо він постійно повторюється після прийому їжі і триває кілька годин, є одним із головних симптомів проблем із жовчним міхуром. Він може концентруватися як у верхній правій частині живота, так і біля грудної клітки, у верхній частині спини і в центрі живота. Як правило, хворобливі симптоми виникають після прийому жирної їжі.

Ознака 2
Знеболюючі не допомагають

Незважаючи на те, що Ви приймаєте но-шпу та інші препарати, які покликані зняти біль, він не проходить. Іноді полегшення настає, коли Ви міняєте позу або спорожняєте кишечник.

Ознака 3
Жовтизна шкіри

Так звана жовтяниця - ознака захворювання печінки, вона ж може свідчити і про наявність каменів у жовчному міхурі. При жовтяниці шкіра й білки очей стають жовтуватими, цей симптом викликаний тим, що через камені затруднене проходження жовчі по жовчних протоках. Жовч накопичується у жовчному міхурі, підвищується концентрація в організмі речовини, що зветься білірубіном, - саме це і викликає пожовтіння шкіри та білків очей.

Ознака 4
Нудота

Досить часто люди, які відчувають нудоту після прийому їжі, вважають, що всьому виною - неякісні або невідповідні продукти. Однак якщо те, що Ви їсте, хорошої якості, але у Вас після їжі виникають нудота і блювота, що супроводжуються болями в шлунку, перевірте жовчний міхур: цілком ймовірно, що у Вас камені.

Ознака 5
Панкреатит

Якщо при обстеженні у Вас виявили панкреатит, обов'язково перевіртесь на наявність каменів у жовчному міхурі. Ці два захворювання зазвичай тісно пов'язані між собою, адже запалення підшлункової залози, або панкреатит, порушує нормальну роботу жовчного міхура.

Ознака 6
Ожиріння або раптова втрата ваги

Ці проблеми також можуть бути пов'язані із жовчним міхуром. Справа в тому, що при ожирінні порушується робота всього організму, огрядні люди більш схильні до ризику утворення каменів. Так само і різка втрата ваги, наприклад, внаслідок суворої дієти, може стати тим фактором, який приведе до утворення каменів у жовчному міхурі. Намагайтеся, щоб набір і втрата ваги відбувалися якомога повільніше і поступово.

Отже, якщо у Вас є якісь питання або скарги щодо здоров'я Вашого жовчного міхура - наші лікарі-гастроентерологи із радістю Вас обстежать, майстерно проконсультують та призначать адекватне лікування у разі необхідності. А, можливо, Ви підійдете і для безкоштовної програми лікування!

Для запису на прийом використовуйте он-лайн форму або дзвоніть на безкоштовний номер 0 800 211 298

0 Комментариев