16 симптомів - проблем імунної системи

Принаймні 80 хвороб викликані проблемами імунної системи. Всі вони можуть викликати запалення.

Але чи знаєте ви інші попереджувальні знаки?
Коли ваша імунна система працює, це порятунок життя. Але як би добре це не було, це не ідеально. Іноді ця група особливих клітин, тканин і органів діє не так, як повинна.
Якщо вона починає діяти занадто активно, у вас можуть виникнути такі захворювання, як алергія, астма або екзема.
Або, якщо ваша імунна система починає атакувати ваше тіло замість того, щоб захищати його, у вас можуть розвинутися аутоімунні захворювання, такі як ревматоїдний артрит або діабет 1 типу.
Майте на увазі, що ці можливі підказки можуть статися з багатьох інших причин. Щоб з'ясувати, що відбувається з вашим здоров'ям, вам потрібно звернутися до лікаря.
1. Холодні руки

Якщо ваші кровоносні судини запалені, вашим пальцям, ногам, вухам і носу може бути важче зігрітися. Шкіра в цих місцях може стати білою, а потім синьою, коли ви піддаєтеся впливу холоду. Як тільки кровотік повертається, шкіра може почервоніти.

Лікарі називають це «феноменом Рейно». Він може бути викликаний проблемами з імунною системою, але можуть бути й інші фактори, включаючи куріння, деякі ліки і стани, які впливають на ваші артерії.
2. Проблеми в туалетній кімнаті
Діарея, яка триває більше 2-4 тижнів, може бути попереджуючою ознакою того, що ваша імунна система завдає шкоди слизовій оболонці тонкої кишки або травного тракту.
Закреп теж викликає занепокоєння. Якщо ваші випорожнення важко просуваються, вони дуже тверді або виглядають так, як ніби вони складаються з дрібних випорожнень кролика, ваша імунна система може змушувати кишечник сповільнюватись.
Інші можливі причини включають бактерії, віруси і інші захворювання.
3. Сухі очі
Якщо ви маєте аутоімунний розлад, це означає, що імунна система атакує ваше тіло, а не захищає його. Ревматоїдний артрит і вовчак є двома прикладами. Багато людей з аутоімунним захворюванням скаржаться, що у них сухі очі. Ви можете відчувати пісок, ніби щось потрапило в ваші очі.
Так само ви можете помітити біль, почервоніння, в'язкі виділення або помутніння зору. Деякі люди вважають, що вони не можуть плакати, навіть коли засмучені.
4. Втома
Почуття крайньої втоми, наприклад коли хворієте на грип, може означати, що щось відбувається з захистом вашого тіла. Сон навряд чи допоможе. Ваші суглоби або м'язи теж можуть хворіти. Знову ж таки, може бути багато інших причин, чому ви так себе почуваєте.
5. Легка лихоманка
Якщо у вас більш висока температура, ніж зазвичай, можливо, ваша імунна система починає перенавантажуватись. Це може статися через зустрічні інфекції або спалах аутоімунного захворювання.
6. Висип
Ваша шкіра є першим бар'єром організму проти мікробів. Те, як вона виглядає і відчуває себе, може відображати, наскільки добре ваша імунна система виконує свою роботу.

Свербляча, суха, червона шкіра є поширеним симптомом запалення.
Це висип, який може бути болючим або не проходить. Люди з вовчаком часто мають висип у формі метелика в області носа і щік.
7. Головні болі
У деяких випадках головні болі можуть бути пов'язані з імунною системою. Наприклад, це може бути васкуліт, який являє собою запалення кровоносних судин, викликане інфекцією або аутоімунним захворюванням.
8. Болі в суглобах
Коли вміст всередині ваших суглобів запалюється, область навколо них стає більш чутливою на дотик. Суглоб може бути набрякшим, в запальний процес може бути залучено більше одного суглоба.
Ви можете помітити, що вранці цей стан погіршується.
9. Плямиста втрата волосся
Іноді імунна система атакує волосяні фолікули. Якщо ви втрачаєте волосся на шкірі голови, обличчі або інших частинах тіла, у вас може виникнути захворювання, зване вогнищевою алопецією. Пасма або пучки випадаючого волосся також можуть бути симптомом вовчака.
10. Повторні інфекції.
Якщо вам необхідно приймати антибіотики частіше, ніж два рази на рік (чотири рази для дітей), ваш організм може не впоратися з хворобами самостійно.
Інші «червоні» прапори: хронічні інфекції синусів, історія наявності вушних інфекцій більш ніж чотири рази за рік (для осіб старше 4 років) або пневмонії більш ніж один раз на рік.
11. Чутливість до сонця.
У людей з аутоімунним розладом іноді виникає алергічна реакція на ультрафіолетові (УФ) промені, звана фотодерматитом.
У вас можуть з'явитися пухирі, висип або лускаті плями після перебування на сонці. Може виникнути озноб, головний біль або нудота.
12. Коління або оніміння в руках і ногах.
Це може бути зовсім непомітно. Але в деяких випадках може означати, що ваш організм атакує нерви, які надсилають сигнали м'язам. Наприклад, у людей, які страждають синдромом Гієна-Барре, може з'явитися оніміння, яке починається на ногах, а потім піднімається до рук і грудей.
Хронічна запальна демієлінізуюча полінейропатія (CIDP) має симптоми, схожі з демієлінізуючою формою GBS (званої гострої запальної демієлінізуючої полинейропатії, або AIDP), але в той час як GBS триває від двох тижнів до 30 днів. CIDP триває набагато довше.
13. Проблеми з ковтанням.
Якщо вам важко вживати їжу, ваш стравохід (трубка, яка переносить їжу з рота в шлунок) може бути набрякшою або занадто слабкою для нормальної роботи.
Деякі люди відчувають, що їжа застряє в їх горлі або грудях. Однією з можливих причин може бути проблема з вашої імунною системою.
14. Незрозуміла зміна ваги.
Ви набираєте додаткові кілограми, хоча ваші звички в їжі і тренування не змінилися. Або цифри на ваших вагах можуть зменшуватися без видимої причини.
Можливо, це пов'язано з пошкодженням щитовидної залози від аутоімунного захворювання.
15. Білі плями.
Іноді ваша імунна система вирішує боротися з пігментними клітинами шкіри, так званими меланоцитами. Якщо це так, ви почнете бачити білі плями шкіри на вашому тілі.
16. Пожовтіння шкіри або очей.
Жовтяниця може означати, що ваша імунна система атакує і руйнує здорові клітини печінки.
Це може привести до стану, який називається аутоімунним гепатитом.
Якщо вас непокоїть один чи декілька з вищеназваних симптомів, варто пройти обстеження, звернувшись до лікаря імунолога.
Фахівці ОкКлінік!+ допоможуть вам привести до ладу ваш організм, цоб ви почувалися значно краще
Записатись на прийом
Залиште заявку - адміністратор центра зателефонує Вам та проконсультує щодо запису на прийом до лікарів
*Ваші особисті данні ніколи не будуть передані 3-м особам